„Ambiente“ valgomojo zona (angl. Dining) – tai didžiulė scena, kurioje rasite viską, kas palengvina maisto gaminimą ir namų ruošos darbus, o valgymą padaro dar malonesnį.

2023 m. vasario 3–7 d. Frankfurte prie Maino, Vokietijoje, vyks pirmaujanti bei svarbiausia pasaulyje plataus vartojimo prekių mugė „Ambiente“, nušviečianti ateinančių metų madas bei tendencijas. Šioje parodoje galėsite iš arti susipažinti su visomis naujausiomis idėjomis ir produktais – nuo pasaulinės rinkos spektro iki pramonės tendencijų ir ateities vizijų. Įvairialypė pasiūla, apimanti visas aktualias rinkas ir sektorius, trauks pirkėjus ir tiekėjus iš viso pasaulio. „Ambiente 2023“ bus kaip niekada įvairi – joje rasite valgomojo (angl. Dining), svetainės (angl. Living), namų dekoracijų bei dovanojimo zonas (angl. Giving), taip pat naują darbo zoną (angl. Working), kurioje konkrečiai bus parodyta, kaip atrodys ateities darbo pasaulis.  

Ypatingas dėmesys valgomajam

„Ambiente“ valgomojo zona (angl. Dining) – tai didžiulė scena, kurioje rasite viską, kas palengvina maisto gaminimą ir namų ruošos darbus, o valgymą padaro dar malonesnį. Parodoje bus pristatomi geriausi nacionaliniai ir tarptautiniai prekių ženklai, suteikiantys galimybę demonstruoti naujausius stilingus maisto gaminimo, maitinimo ir buities sprendimus.

Stiklo, porceliano, novatoriškų virtuvės reikmenų ir smulkių elektros prietaisų asortimentas bus pristatytas iš geriausių prekių ženklų, įskaitant „Alfi“, „Bormioli Rocco“, „Cristel“, „De Buyer“, „Dibbern“, „Gefu“, „Küchenprofi Group“, „Kai“, „Kuhn Rikon“, „Libby“, „Mepal“ ir „Pasabahce“. „Nude“, „Robbe & Berking“, „Rosenthal“, „Sodastream“, „Tramontina“ ir „Westmark“ taip pat bus pasiruošę suteikti žavesio ir įvairovės prie valgomojo stalo.

„Westmark“ generalinis direktorius Alfredas Habbelis teigia: „Ambiente“ vis dar yra pirmaujanti tarptautinė pramonės mugė, centrinė prekybos paroda Europoje, jungtis tarp žemynų. Vieta, kurioje galite palyginti save su pramonės partneriais ir keistis idėjomis. Mūsų pramonė vis dar yra žmonių verslas, svarbus tiesioginis asmeninis kontaktas. Galimybė parodos vietoje fiziškai paliesti prekių pavyzdžius sukuria didesnį artumą su gaminiais.“

Antrą kartą „Ambiente“ 11.0 salėje taip pat suburs augantį produktų asortimentą HORECA tiekėjams. Pasirodys tokios pirmaujančios kompanijos kaip APS, BHS, RAK, „Steelite“, „Utopia“ ar „Villeroy & Boch Hotel“.

Plėskite žinias su HORECA akademija

„Ambiente 2023“ ypatingas dėmesys bus skiriamas HORECA (viešbučiams, restoranams ir viešojo maitinimo įstaigoms) sektoriui: vyks diskusijos, pokalbiai, paskaitos, bus skaitomi pranešimai. HORECA akademija nėra tik dalinimosi žiniomis vieta, bet ir suteikia pakankamai erdvės, galimybių diskusijoms su pranešėjais bei dalyvaujančiais pramonės dalyviais. Tarp šių ekspertų – Hanni Rützler, Dr. Sascha Petersas ir Pierre‘as Nierhausas.

„Ambiente“ ir toliau yra pasaulinė maitinimo sektoriaus susitikimų vieta, – sako Thomas Kastlas, „Ambiente Dining“ direktorius. – Mes džiaugiamės, kad pirmaujančios šio sektoriaus įmonės pristatys savo akcentus „Ambiente 2023“. Tai aiškiai parodo, kokie svarbūs yra fiziniai susitikimai priimant sprendimus ir vykdant verslą.“

Įvairialypė pasiūla, apimanti visas aktualias rinkas ir sektorius, į „Ambiente“ pritrauks pirkėjų ir tiekėjų iš viso pasaulio. Naujos perspektyvos atvers netikėtų galimybių. Būdama pirmaujanti vartojimo prekių paroda pasaulyje, „Ambiente“ atspindės rinkos pokyčius ir žvelgs į ateitį. Joje bus pristatomas unikalus idėjų ir produktų derinys, o neįprastos koncepcijos suteiks įkvėpimo sėkmingam verslui.

Neda Ščeponaitė

Neda Ščeponaitė

Kūrybinga socialinės rinkodaros specialistė

Administruoju socialinius tinklus, rašau straipsnius, daug keliauju, domiuosi kitomis kultūromis, visose gyvenimo srityse stengiuosi pažinti ir atrasti, tai ko dar nėra tekę.