• Facebook
  • Spausdinti
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • Tumblr

Balandžio 25 d. Kaune, Pažaislio vienuolyno ansamblyje įsikūrusiame restorane svetingumo komplekse „Monte Pacis“, įvyko „Gero skonio“ klubo renginys, kurio metu pristatytas naujas – pavasarinis – žurnalo „Geras skonis“ numeris ir kartu – premjerinė restorano „Monte Pacis“ „Pojūčių vakarienė“. Vakaro svečiai buvo kviečiami ne tik mėgautis maistu bei prie jo priderintu vynu, tačiau ir leistis į pojūčių kelionę vaizdais, garsais, kvapais – suprasti ir įvardyti, ką jaučia ragaudami patiekalus, vandenį, duoną, kokie jausmai aplanko vairuojant prabangų „Maserati“ automobilį ar pasipuošus vertingu „Taurus Jewels“ juvelyrikos dirbiniu. Kaip ir kaskart, svečiai entuziastingai dalyvavo gastronominėje „Gero skonio“ viktorinoje ir džiaugėsi laimėtais prizais.

„Geras skonis“ jau daugelį metų bendradarbiauja su geriausiais Lietuvos restoranais, maisto ir gėrimų žinovais, gamintojais bei importuotojais. Mes nuolat sekame naujienas ir siekiame jomis pasidalyti su kiekvienu, neabejingu skaniam, kokybiškam maistui bei vartojimo kultūrai. Per ilgus sėkmingos veiklos metus subūrus entuziastų būrį, kilo „Gero skonio“ klubo idėja. Renginių tikslas – kaskart aplankyti vis kitą restoraną, drauge paragauti geriausių Lietuvoje virtuvės meistrų specialiai tam vakarui sukurtų patiekalų“, – teigė svečius pasveikinusi ir vakarą pradėjusi žurnalo „Geras skonis“ vyriausioji redaktorė Rasa Ščeponienė. Anot jos, „Gero skonio“ klubų pradžių pradžia ir buvo šis žurnalas, jau aštuoniolika metų rašantis apie maistą, gėrimus, stalo kultūrą. Įdomiausias, laikui nepavaldžias publikacijas jau galima rasti ir interneto svetainėje www.skonis.lt.

Šį kartą „Gero skonio“ klubas surengtas Pažaislio vienuolyno ansamblyje įkurtame restorane. Vakaro metu šią vietą pristatė svetingumo komplekso „Monte Pacis“ (liet. „Taikos, ramybės kalnas“) įkūrėja ir someljė Indra Ramanauskienė. Pasak jos, Pažaislio kamaldulių vienuolyną XVII a. antroje pusėje įkūrė LDK didysis kancleris Kristupas Zigmantas Pacas. Be to, sau, savo šeimai ir keliautojams apsistoti K. Z. Pacas pastatė vienuolyno svečių namus, kuriuose derėjo vienuolyno ramybė, LDK didikų gyvenimas, pakeleivių šurmulys, kokybiškas maistas bei vynas.Na, o prieš penkerius metus vienuolyno svečių namuose įkurtas svetingumo kompleksas „Monte Pacis“ – skrupulingai saugojant paveldą, įrengtas nedidelis, stilingas, teminis keturių žvaigždučių viešbutis, 2014 m. pelnęs geriausio įgyvendinto Lietuvos turizmo projekto apdovanojimą.Šiuo metu itin madingą pasaulyje, estetišką, subtilią ir modernią istorijos interpretaciją demonstruoja 13-oje nedidelių boutique stiliaus 4 žvaigždučių „Monte Pacis“ viešbučio kambarių sukurta atmosfera: autentiškos kaltinės durys, atkurtos langinės, iš Italijos atgabenti baldai, lovos baldakimuose įausti fundatorių šeimos herbai ir kt.

„Monte Pacis“ gali didžiuotis ne tik čia tvyrančia magiška energija ir istorija, bet ir savo restoranu, kurį 2017 m. „White Guide Nordic“ oficialiai pripažino Nr. 10 Baltijos šalyse. Restorano virtuvei vadovaujajauniausias „White Guide Nordic“ konkurse dalyvavęs šefas Rokas Vasiliauskas. Profesionalų kulinarijos meną Derbio universitete Didžiojoje Britanijoje baigęs šefas gali pasigirti ir darbo „Michelin“ žvaigždutėmis įvertintuose restoranuose patirtimi: „Holbeck Ghyll“ Jungtinėje Karalystėje bei „Enoteca“ Barselonoje.

  • Facebook
  • Spausdinti
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • Tumblr

„Monte Pacis“ gali didžiuotis ne tik čia tvyrančia magiška energija ir istorija, bet ir savo restoranu, kurį 2017 m. „White Guide Nordic“ oficialiai pripažino Nr. 10 Baltijos šalyse. Restorano virtuvei vadovaujajauniausias „White Guide Nordic“ konkurse dalyvavęs šefas Rokas Vasiliauskas. Profesionalų kulinarijos meną Derbio universitete Didžiojoje Britanijoje baigęs šefas gali pasigirti ir darbo „Michelin“ žvaigždutėmis įvertintuose restoranuose patirtimi: „Holbeck Ghyll“ Jungtinėje Karalystėje bei „Enoteca“ Barselonoje.

Pasak šefo R. Vasiliausko, restoranoà la carte meniu įkvėptas vaikystės skonių prisiminimų, perskaitytų vienuolyno fundatoriųpatiekalų receptų ir, žinoma, geriausių vietinių bei sezoninių kitų šalių produktų. Netikėti sprendimai ir deriniai, pateikimo būdai čia skirti tam, kad klasikinės lietuvių virtuvės ar tiesiog visiems puikiai žinomi patiekalai suintriguotų ir nustebintų.

„Monte Pacis“ garsėja vienu solidžiausių ir didžiausių šalyje vyno rūsių, kurį sudaro daugiau nei 200 pavadinimų vynas. Šiemet vykusiame tarptautiniame „Baltic Wine List Awards 2018“ čempionate Rygoje „Monte Pacis“ laimėjo Best Hotel Restaurant Wine List in Lithuania apdovanojimą.

„Monte Pacis“ restorane šiemet pirmą kartą Lietuvoje pristatomas projektas „Pojūčių vakarienė“. Iš tiesų tai – interaktyvi skonių, vaizdų, garsų, aromatų ir kitų pojūčių kupina programa. Projekto bendraautoriai – „Monte Pacis“ restorano virtuvės komanda, filmų kūrėjas ir režisierius Jonas Jankūnas bei muzikos prodiuseris ir kompozitorius Donatas Tamašauskas-Džouns. Pasitelkę šiuolaikines priemones ir meninius sprendimus, jie sujungė pojūčius į emocijų karuselę nuo pjaunamos žolės gaivos iki karščiu alsuojančios Lotynų Amerikos aistros. „Gero skonio“ klubo svečiai turėjo galimybę patirti, ką reiškia ne tik mėgautis puikiu maistu, tačiau ir įsigilinti į savo individualius pojūčius.

Vienas ištikimiausių „Gero skonio“ klubo partnerių, kurio produkcija niekuomet nenuvilia, – UAB „Baltic Larus“. Tai nedidelė, bet veržli įmonė, vartotojams siūlanti tik aukščiausios kokybės produkciją, kurios tiekėjai Europoje atrenkami itin kruopščiai ir atsakingai, o prekės ženklų „Lapino puota“ ir „KITCHEN me“ produkcija atitinka griežčiausius reikalavimus, todėl „KITCHEN ME“ asortimentą sudaro aukščiausios kokybės sausai brandintos jautienos, triušienos ir antienos gaminiai, o „Lapino puotos“ pirkėjams pateikiama šviežiausia antiena ir triušiena.Vakaro metu įmonei atstovavo bei ją pristatė rinkodaros vadovė Rūta Burdzilauskaitė. „Mums svarbiausia – produktų išskirtinumas ir teigiama vartotojų patirtis. Jiems galime pasiūlyti ne tik itin kokybišką produkciją, bet ir aibę virtuvės šefų patarimų bei idėjų, kaip paįvairinti savo kasdienį bei šventinį stalą“, – teigė R. Burdzilauskaitė.

Dar vienas renginio partneris – mineralinis vanduo „Tichė“. Svečiai buvo paskatinti atrasti vandenį „iš naujo“, pasitelkus pojūčius: regą, uoslę bei skonio receptorius. Vanduo, kaip ir vynas, yra patiekalo palydovas – vakaro metu atskleista, prie kokių patiekalų tiks ramus, o prie kurių – gazuotas natūralus vidutinės mineralizacijos vanduo „Tichė“. Renginio dalyviai išgirdo daug įdomių faktų apie šį mineralinį vandenį: jis išgaunamas iš giliausio (689 m) vidutinės mineralizacijos vandens gręžinio Europoje, prilygstančio dviem Eifelio bokštams. Vanduo išgaunamas iš beveik prieš 400 mln. metų susiformavusių smiltainių, dolomitų, gipso sluoksnelių, kuriuose esančio mineralinio vandens amžius siekia net 10–13 tūkst. metų. Maža to, nuo 2004 m. „Tichė“ yravienintelis Lietuvoje standartus atitinkantis natūralus mineralinis vanduo, kuriam išduotas JAV armijos departamento sertifikatas, leidžiantis tiekti jį NATO kariuomenei. Net ketverius metus iš eilės „Tichė“ gavo „Superior Taste Award“ apdovanojimą (trys aukso žvaigždės).

  • Facebook
  • Spausdinti
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • Tumblr

Kalbant apie žmogaus mitybą, svarbią vietą čia užima ir duona. Žinoma, kad kasdien žmogus suvalgo maždaug 150–500 g duonos. Lietuvoje šis skaičius siekia 300 g. Taigi dar vienas renginio partneris – jau, galima sakyti, legendinė „Vilniaus duona“ – tai ne tik Lietuvos rinkos lyderė, tačiau ir didžiausia kepykla Baltijos šalyse, siūlanti pirkėjams daugiau kaip 80-ies pavadinimų duonos gaminių. Per parą šioje kepykloje iškepamas net ketvirtadalis milijono įvairių kepinių. „Vilniaus duona“ – seniausia duonos kepykla šalyje, įkurta dar 1882 m. Vilniuje. Šiemet įmonė pasitinka jau 136-erių metų sukaktį. Įmonės atstovas Vitalijus Levon pristatė naujausius „Vilniaus duonos“ gaminius ir teigė, jog viena svabiausių įmonės sėkmės priežasčių – nuolatinis judėjimas į priekį, tobulėjimas, investicijos į gamybos modernizavimą bei gaminių kokybės užtikrinimą. Todėl „Vilniaus duonos“ kepinius jau seniai pamėgę ne tik mūsų šalies, bet ir Suomijos, Estijos, Latvijos, Didžiosios Britanijos, Airijos, JAV ir kt. vartotojai.

Visgi, jeigu kalbame apie visus pojūčius, vien mėgautis maistu tikrai nepakanka. Todėl vakaro svečiams buvo pasiūlyta ir daugiau emocijas žadinančių įspūdžių.

Vakaro akcentu tapo UAB „Krasta Auto“ pristatyti prabangūs „Maserati“ automobiliai. Pasirodo, tarp automobilių ir virtuvės tikrai yra daugiau bendro, nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Štai nuo 2015 metų „Maserati“ prekės ženklo ambasarius yra net trimis Michelin žvaigždutėmis įvertintas modernios itališkos virtuvės restorano „Osteria Francescana“, įsikūrusio Modenoje, Italijoje, pagrindinis virtuvės šefas Massimo Bottura. Akivaizdu, kad viskas, prie ko prisiliečia šis virtuvės meistras, tampa paženklinta sėkmės: „Osteria Francescana“ 2016 metų „Geriausių pasaulio restoranų 50-uke“ užėmė aukščiausią – 1-ąją – vietą. Šiemet restoranas vis dar laikosi labai aukštai ir nusileido tik iki 2-osios vietos geriausiųjų pasaulyje sąraše. Na o restorano sielos – šefo Massimo Botturos – vairuojamas „Maserati Levante“ skirtas, žinoma, ne tik pasaulinio masto žvaigždėms, bet tikrai tam, kad tokia žvaigžde pasijaustumėte. „Pojūčių vakarienei“ pasibaigus, svečiai buvo pakviesti išbandyti „Maserati Levante“ ir vairavimo malonumą pajusti patiems.

Dar vienas malonus siurprizas, vakaro metu nepalikęs abejingų, buvo išskirtiniai ir prabangūs „Taurus Jewels“ prekių ženklo, sukurto papuošalų dizainerio ir gamintojo Tauro Blaževičiaus, juvelyrikos dirbiniai. Juos renginio svečiai turėjo galimybę ne tik apžiūrėti, bet ir „pasimatuoti“. „Taurus Jewels“ kuria ir gamina aukštos kokybės rankų darbo papuošalus iš aukso, platinos, sidabro su deimantais, perlais bei kitais brangiaisiais akmenimis. Išskirtinis papuošalų bruožas – metalo paviršiaus faktūravimas, suteikiantis dirbiniams unikalumo bei subtilios elegancijos.