Gyvenimas mieste virte verda, o tokį šiomis dienomis spartų tempą išlaikyti dažnam neabejotinai padeda… kava. Vis dažniau miesto gatvėse galima išvysti praeivių, nešinų pačiais įvairiausiais kartoniniais kavos puodeliais. Tam didelės įtakos turėjo atsiradusių kavinių, siūlančių kavą išsineštinai, gausa. Šis malonus ir smagus ritualas, kai, įsisukę į beprotišku greičiu besisukančią kasdienybės karuselę, vis dėlto randame bent keletą minučių puodeliui kavos, jau tapo savotišku įpročiu, neatsiejama mūsų dienų dalimi, netgi mada. Pakiliai nuteikia ne tik gardus gėrimas, bet ir žaismingas, originalus kartoninis puodelis, kurio gyvenimas, rodos, trumpas lyg margaspalvio drugelio… Bet argi kas nors drįstų ginčytis, kad be šių trumpalaikių malonumų mūsų kasdienybė prarastų tiek daug žavesio, netikėtumo ir kontrastų?..
Šiam teiginiui neabejotinai pritartų ir jau 20 sėkmingos veiklos metų skaičiuojanti įmonė „MTL Carton“, kuri jubiliejų pasitinka su keletu reikšmingų naujienų. Įmonė pirmoji Baltijos šalių regione pradėjo gaminti kartoninius kavos puodelius; prieš porą metų duris atvėrė moderni jos gamykla Trakų rajone; be to, rinkai pristatė ir el.parduotuvę, kurioje vartotojai gali ne tik išsirinkti ir įsigyti produkciją, sukurtą pagal įmonės siūlomą dizainą, bet ir užsisakyti prekių su savo pageidaujamu dizainu. Apie visas šias svarbias naujienas kalbamės su „MTL Carton“ rinkodaros vadove Aušra Vengryte.
Pasitinkant 20-metį naujos galimybės ir veiklos apimtys
1997 m. įkurta bendrovė, puoselėjanti filosofiją, jog originali pakuotė tai ir produkto skiriamasis bruožas, ir prekės ženklo vizitinė kortelė, siūlo klientams pakuotes, skirtas konditerijos, tabako gaminiams, taip pat šaldytiems produktams. Dabar įmonė džiaugiasi, galėdama pasiūlyti ir standartizuotus kartoninius kavos puodelius. Pradėjusi jų gamybą, įmonė ne tik išplėtė produkcijos asortimentą, bet ir pasiūlė vartotojams naujų galimybių.
Kasdieniam darbui įkvėpimo įmonė semiasi iš gamtos, todėl siekia ją puoselėti, laikydamasi tvarumo principų.
Pasak A. Vengrytės, atidarius modernias bei saugias patalpas ir optimizavus gamybos procesus, įmonė gali pasiūlyti klientams minimalų individualaus dizaino puodelių užsakymo kiek – 500 vnt. Klientai gali rinktis vienasienius (penki dydžiai) arba dvisienius puodelius (trys dydžiai). Tai dar labiau išplėtė įmonės galimybes savo produkciją pasiūlyti skirtingiems rinkos segmentams: tiek stambiems užsakovams – kavinėms, restoranams, tiek mažesnėms firmoms. Anot A. Vengrytės, dėl galimybės vienu metu užsisakyti nedidelį kiekį puodelių, ši paslauga tapo patraukli ir nedideliems biurams. Taip pat ja gali pasinaudoti galutiniai vartotojai, norintys susikurti ir užsisakyti kavos puodelių šeimos šventėms, ypatingoms progoms.
Puodelis – kaip rinkodaros priemonė
Galima užsisakyti puodelių su savo firmos logotipu, šūkiu, žinute, kurią norite paskleisti ir (ar) perteikti. Ant puodelių tinka skelbti įvairias akcijas, naujienas, galbūt pristatyti naują, ypatingą kavą… Dvisienių puodelių sienelės pravers rengiant loterijas, žaidimus. Puodeliai leis anonsuoti būsimus įvykius, skelbti apie renginius, didinti prekės žinomumą ir pan.
Kavinėms, restoranams, kur prekiaujama kava išsineštinai, kartoninis puodelis – tobula reklamos vieta.
„Įprastai šiems tikslams naudojamos skrajutės. Tik jos dažniausiai išmetamos net neperskaičius skelbiamos informacijos. O štai žinutė ant kavos puodelio lydės žmogų ilgesnį laiką. Be to, mėgaujantis puikia kava, ir toji žinia atrodys patrauklesnė, įdomesnė, bus susijusi su teigiamomis emocijomis…“ – įsitikinusi A. Vengrytė.
Kavinėms, restoranams, kur prekiaujama kava išsineštinai, kartoninis puodelis tobula reklamos vieta. Žmonės, pasklidę miesto gatvėmis, nešini jūsų kavos puodeliais, savaime skleis žinią, didins žinomumą, kels asociacijas, kurs jūsų kavinės, restorano veidą. Praeiviai, skubantys su jūsų kavos puodeliais rankose, tarsi sakys, jog jūs ne atsiliekate, o atvirkščia – žengiate koja kojon su vis spartėjančiu gyvenimo tempu, prisitaikydami prie naujų sąlygų. Maža to – diktuojate madas ir formuojate tendencijas, esate šiuolaikiški ir novatoriški.
Kavos puodelis padeda kurti prisiminimus
Kava susijusi su daugybe brangių ir svarbių mūsų gyvenimo akimirkų. Tai ir būdas prisėsti nuoširdaus pokalbio su draugais, artimais žmonėmis; kava neretai vainikuoja šeimos pietus, įmonių vakarėlius; be jos neapsieinama seminaruose, konferencijose, parodose, prekybos centruose, net kai kuriuose knygynuose… Ji taip įsiliejo į mūsų kasdienį gyvenimą tiek namuose, tiek darbo aplinkoje, paslaugų sferoje, kad sunku įsivaizduoti, jog galėtų būti kitaip. O kas gi paneigs, kad iš stilingo kartoninio puodelio kavą gerti dar maloniau? Tais atvejais, kai ja vaišinate daug žmonių, patogiausia naudoti vienkartinius puodelius. Čia puikiai tiks originalūs kartoniniai gaminiai: juos galite susikurti unikalius, skirtus tam tikrai progai, specialiam renginiui paminėti, akcijai, naujienai pranešti. Tarkime, šeimos šventei galite užsisakyti norimo dizaino puodelių: pasirinkti nuotraukas, spalvas, dekoro detales ir pan. Rengiate firmos darbuotojų sąskrydį, didžiulį pokylį? Sveikindami atvykusiuosius, darbuotojus, verslo partnerius parodykite išskirtinį dėmesį tegul ant kavos puodelių perteikta žinutė nuteikia smagiai, įkvepia, kuria prisiminimus. Galų gale panaudokite puodelį kaip simbolinės dovanėlės pakuotę: kavos puodukas, pilnas gardžiausių saldumynų ar spalvotų pieštukų, tikrai nepaliks abejingų!
Gamyba – palanki aplinkai
Gamykloje naudojama aukščiausią kokybę užtikrinanti įranga, o įmonės veikla organizuojama vadovaujantis ISO 14001 ir EMAS reikalavimais. Naujausios technologijos taupo energiją, mažina arba visai panaikina pavojingų aplinkai medžiagų naudojimą. Produkcija gami-nama tik iš griežčiausius ES saugumo ir kokybės reikalavimus atitinkančių medžiagų.
Kasdieniam darbui įkvėpimo įmonė semiasi iš gamtos, todėl siekia ją puoselėti, laikydamasi tvarumo principų. Pasak A. Vengrytės, visa „MTL Carton“ produkcija atitinka BRC reikalavimus, kurių privaloma paisyti, norint gaminti sąlyčiui su maistu saugias pakuotes. „Ateityje planuojame gaminti ir daugiau standartizuotų pakuočių, daugiausia skirtų maistui išsinešti. Tai bus dėžutės mėsainiams, gruzdintoms bulvytėms, sumuštiniams ir kt.“, – pasakoja „MTL Carton“ rinkodaros vadovė.
(foto: „Fotoprojektai“)
„Bold cup“ – kavos puodelis, žvelgiantiems į priekį
Na, o šiandien, turėdama 20-ies metų sėkmingos veiklos patirtį, įmonė pristato naują produktų liniją, pavadintą „Bold Cup“. Tai prekės ženklas, žymintis ryškią, originalią, pagal individualų grafinį dizainą sukurtą standartizuotą pakuotę maistui ir gėrimams. Prekės ženklas „Bold Cup“ į rinką žengia pirmiausia pristatydamas kavos puodelius. „Siūlome dvisienius ir vienasienius, įvairių dydžių kartoninius kavos puodelius, kurių galutinis vaizdas priklauso nuo užsakovų norų, pageidavimų, fantazijos. Susikurti ir užsisakyti unikalius puodelius galima įmonės el. parduotuvėje www.boldcup.eu. Tai unikali galimybė, kurią įmonė vienintelė siūlo Lietuvos ir užsienio šalių vartotojams“, – teigia A. Vengrytė.
„Bold Cup“ – tai prekės ženklas, žymintis ryškius, originalius, pagal individualius poreikius sukurtus kavos puodelius.
Įmonė tiki, kad maisto pakuotė, kavos puodelis turi būti ne tik patrauklus akiai, kokybiškas, bet ir privalo tapti rinkodaros dalimi, siekiant didinti jūsų įmonės, kavinės, restorano žinomumą, skleidžiant jums svarbią žinią ir tampant nuolat skubančio miesto gyvenimo ir mados dalimi.
Susikurti ir užsisakyti unikalius kavos puodelius galima įmonės el. parduotuvėje www.boldcup.eu
Kristina Noreikienė
Straipsnių autorė
Su „Geru skoniu“ bendradarbiauju jau nuo 2004 metų. Per tuos daugiau nei dešimtį metų keitėmės abu – ir žurnalas, ir aš. Augome, tobulėjome, subrendome ir… tapome neatskiriama vienas kito dalimi.
Mano straipsnių temos – interjerai, restoranų, viešbučių pristatymai, asmenybės, porceliano istorija, dizainas / mada, papuošalai, parodų apžvalgos, baldai, indai; kava, kokteiliai ir daugelis kitų.