Plataus vartojimo prekių didmeninės prekybos, distribucijos bei logistikos lyderė Lietuvoje ir Latvijoje, aktyviai plėtojanti veiklą Estijoje bei Lenkijoje UAB „Sanitex“ jau bene tris dešimtmečius puikiai žinoma mūsų šalies HORECA sektoriaus atstovams. Maža to, didžiai daugumai jų ši įmonė tapo nepamainomu partneriu kuriant ir plėtojant savo veiklą bei ieškant originalių sprendimų. Na, o įmonės siūlomas premium klasės maisto produktų bei gėrimų asortimentas leidžia užtikrinti, jog mūsų šalies kavinių, barų, restoranų ir viešbučių svečiai gaus tai, ką siūlo garsiausi pasaulio maitinimo bei apgyvendinimo taškai. Siekdama, kad į „Sanitex“ valdomas „PROMO Cash & Carry“ parduotuves užsukęs klientas viską rastų po vienu stogu, įmonė prieš kelerius metus įrengė atskirus indų skyrius, kuriuose sau tinkamų prekių išsirinks tiek nedidelės kavinės ar baro, tiek aukščiausio lygio restorano ar viešbučio atstovai. Mat čia pristatomos net tokios žinomiausių stalo reikmenų gamintojų kolekcijos, kurias renkasi „Michelin“ restoranai visame pasaulyje.

Apie „PROMO Cash & Carry“

1997 m. įkurtas Baltijos šalių didmeninės prekybos tinklas „PROMO Cash & Carry“, kuriame rasite kruopščiai atrinktų šviežių vaisių ir daržovių, šaldytų produktų, bakalėjos, chemijos ir higienos prekių, draugiškų gamtai vienkartinių indų. Galėsite įsigyti šviežios žuvies, jūrų gėrybių bei kasdien ruošiamų kepinių iš Ispanijos ir Prancūzijos. Net ir išrankiausias gurmanas čia ras išskirtinės kokybės ir skonių sūrių, vytintų mėsos gaminių, džiovintų vaisių ir riešutų, prieskonių iš viso pasaulio. O cigarų kambaryje „The Humidor“ laukia platus cigarų bei visų reikalingų aksesuarų asortimentas.

Naujas projektas – parduotuvė parduotuvėje

Augant premium klasės produktų paklausai ir norėdama, kad užsukęs klientas čia rastų viską nuo A iki Z, 2018 m. „PROMO Cash & Carry“ ėmėsi įgyvendinti naują stalo reikmenų projektą Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje – čia įrengti atskiri indų skyriai – lyg parduotuvė parduotuvėje. Gražiose lentynose išdėlioti stilingi, modernūs, aukščiausius kokybės standartus atitinkantys indai, stalo įrankiai bei taurės. Čia galite įsigyti: porcelianinių; aukštoje temperatūroje išdegto molio; įbrėžimams bei dūžiams atsparių; akmens masės indų; aukštos kokybės grūdinto stiklo gaminių; krištolinių taurių. Taip pat nestandartinių formų, dydžių ir spalvų kolekcijų, kurias lengvai derinsite tarpusavyje, sukurdami vizualiai originalų ir kokybišką stalo dizainą. Indų skyriuje rasite ir išskirtiniais reikmenimis serviruotus stalus – ši ekspozicija leis lengviau įsivaizduoti bei apsispręsti, renkantis jūsų poreikius labiausiai atitinkančius produktus.

Beje, ką tik įgyvendintas šio „PROMO Cash & Carry“ projekto tęsinys – ypač platus barui skirtų prekių asortimentas. Čia rasite visko, kas reikalinga barmenams jų kasdieniame darbe: plaktuvų, menzūrėlių, specialių šaukštų ir kitų būtinų reikmenų. Na, o skirtingi spalvų pasirinkimai (aukso, vario ir kt.) leis lengvai pritaikyti šiuos reikmenis prie jūsų baro interjero bei stiliaus.

Indų skyriuje – garsiausių gamintojų produkcija

„PROMO Cash & Carry“ ir „PROMO Food Service“ atstovauja puikiai visame pasaulyje žinomiems bei ilgametę patirtį turintiems ir reikšmingiausius apdovanojimus pelniusiems prekių ženklams, tarp kurių – tokie garsūs vardai kaip „Rosenthal“, „Vista Alegre“, „Villeroy & Boch“, „Riedel“, „Stölzle“, „Mepra“, taip pat populiarūs „F2D“, „Sola“ ir kt. Indai bei įrankiai lentynose patogiai suskirstyti ir išdėlioti pagal kainą, kategoriją, prekės ženklą: nuo kokybiškų įprastų indų, taurių, stalo įrankių iki ypač prabangių, rankų darbo ar padengtų auksu ir pan. Prekes galima rinktis iš lentynose esančių pavyzdžių arba katalogų. Patikę gaminiai jums bus užsakyti ir atgabenti saugiai bei per įmanomai trumpiausią laiką, o specialūs spalvų pasirinkimo, graviravimo, padengimo ir pan. užsakymai – įgyvendinti kokybiškai ir greitai. Tad nuo šiol savo kavinėje, bare, restorane, viešbutyje ar net namuose galite džiaugtis stalo reikmenimis, kuriuos renkasi pasaulio geriausieji.

Porceliano indai

Rosenthal & Versace

Legendinis grafikos dizaineris iš JAV Miltonas Glaseris kartą pasakė: „Į dizaino kūrinį galima reaguoti trejopai: „taip“, „ne“ ir „oho!“. Reikėtų siekti „oho!“.

Tikriausiai galima drąsiai teigti, jog šio „oho!“ efekto visada siekė 1879-aisiais įkurta Vokietijos bendrovė „Rosenthal“. Per daugiau nei 140 sėkmingos veiklos metų „Rosenthal“ tapo pasaulyje pripažintu prekės ženklu, žyminčiu iškirtinės kokybės porceliano ir stalo dekoravimo produktus tiek galutiniams vartotojams, tiek aukštosios gastronomijos ar viešbučių pramonės atstovams.

Naujoviškos ir avangardinės „Rosenthal“ kolekcijos kuriamos bendradarbiaujant su garsiausiais pasaulio dizaineriais bei menininkais, tarp kurių – Salvadoras Dali, Karlas Lagerfeldas, Andy’is Warholas, Tapio Wirkkala, Patricia Urquiola ir kt.

„Rosenthal & Versace“ – tai du vardai, kurie jau seniai tapo aukščiausios D kokybės rafinuotų produktų sinonimu. Kartu jie kuria jaudinančias indų kolekcijas

Dar 1992 m. „Rosenthal“ pradėjo bendradarbiauti su Milano mados namais „Versace“. „Rosenthal & Versace“ – tai du vardai, kurie jau seniai tapo aukščiausios kokybės rafinuotų produktų sinonimu. Kartu jie kuria jaudinančias indų kolekcijas, kurioms įkvėpimo semiasi iš skirtingų kultūrų ir istorijos laikotarpių: antikvarinių motyvų, senovės mitų, baroko simbolių. „Rosenthal & Versace“ kolekcijose spalvingas mados namų gyvenimo būdas derinamas su aukščiausiais estetikos, tobulumo ir meistriškumo reikalavimais.

Vista Alegre

„Prabanga prasideda ten, kur baigiasi funkcionalumas, ir tikra vertė tampa asmeniška, neturinčia nei kainos, nei priežasties“, – teigė Nyderlandų dizaineris Marcelis Wandersas, kūręs porceliano dirbinių gamintojui „Vista Alegre“. Įmonės veiklos pradžia siekia 1824-uosius, kai Portugalijoje atkaklaus inovatoriaus José Ferreiros Pinto Basto iniciatyva įkurta pirmoji šioje šalyje porceliano gamykla. Vos po penkerių metų „Vista Alegre“ įgijo Karališkojo fabriko titulą, o po 1867 m. Paryžiuje įvykusios parodos sulaukė tarptautinio pripažinimo.

Šiandien „Vista Alegre“ – išskirtiniai, prabanga alsuojantys indai, kurių dizainas kuriamas bendradarbiaujant su „Michelin“ žvaigždutėmis įvertintų restoranų šefais (filosofija „šefai – šefams“) bei garsiausiais pasaulio dizaineriais, tarp kurių – Carstenas Gollnickas, Samas Baronas, Karimas Rashidas, Joana Vasconcelos, Roberto Chicarro, Christianas Lacroix ar Marcelis Wandersas.

„Vista Alegre“ – išskirtiniai, prabanga alsuojantys indai, kurių dizainas kuriamas bendradarbiaujant su „Michelin“ žvaigždutėmis įvertintų restoranų šefais

Investavimas į meninio bendradarbiavimo projektus su dizaineriais, architektais, fotografais ir kitais kūrybininkais iš viso pasaulio, taip pat iškiliausiais savo srities profesionalais – restoranų šefais – padeda sukurti šiuolaikišką ir universalią „Vista Alegre“ porceliano dirbinių estetiką. Be to, tai leidžia įmonei išlikti porceliano gamybos priešakyje ir diktuoti naujas apdailos, stalo ir viešbučio reikmenų tendencijas.

Šiandien „Vista Alegre“ gali didžiuotis kurianti porceliano indus karališkųjų šeimų nariams, tarp kurių: Elžbieta II, Ispanijos karalius Chuanas Karlas ir Nyderlandų karalienė Beatričė; taip pat Baltiesiems rūmams, Brazilijos bei Portugalijos Prezidento rūmams, įvairioms ambasadoms ir kt.

Villeroy & Boch

„PROMO Cash & Carry“ ir „PROMO Food Service“ – jau oficialus „Villeroy & Boch“ atstovas HORECA srityje Lietuvoje ir Latvijoje!

„Villeroy & Boch“ simbolizuoja neabejotiną ir nesenstančią klasiką

„Villeroy & Boch“ – tai vienas pirmaujančių prekės ženklų pasaulyje keramikos dirbinių srityje. Šiandien neabejotiną ir nesenstančią klasiką simbolizuojančio prekės ženklo „Villeroy & Boch“ istorija prasidėjo dar XVIII a. Šis šeimos verslas įkurtas 1748-aisiais, jo būstinė įsikūrusi Metlache (Vokietijoje). Įmonė gamina novatoriškus ir stilingus produktus, siekdama pagerinti žmonių gyvenimo kokybę, suteikti nuolatinį įkvėpimą ir atverti naujus horizontus tikrai individualizuotam interjero dizainui.

Stiklo dirbiniai: taurės, dekanteriai ir kt. 

Riedel

Šiemet 265 metų sukaktį mininti bendrovė „Riedel“ įkurta 1756-aisiais – tais pačiais metais, kai Portugalijoje užregistruotas pirmasis vyno regionas, Zalcburge (Austrijoje) gimė muzikos genijus W. A. Mozartas, o visų laikų garsiausias meilužis Kazanova pabėgo iš Venecijos kalėjimo „Palazzo Ducale“. Šiandien „Riedel“ gali teisėtai didžiuotis sėkminga ilgamete veikla, kuri dar XVIII a. prasidėjo Šiaurės Bohemijoje ir tęsiama jau vienuoliktos Riedelių šeimos kartos. Šiuo metu bendrovę valdo Maximilianas J. Riedelis, 2013 m. perėmęs „Riedel“ vairą iš savo tėvo George’o J. Riedelio. Įmonė visame pasaulyje garsėja vyno taurėmis bei dekanteriais, kuriuos naudoja žinomiausi pasaulio restoranai ir vyninės, vertina profesionalūs someljė. „Riedel“ krištolo taurės pagamintos atsižvelgiant į vynuogių rūšį, kad padėtų atskleisti geriausias konkretaus vyno savybes.

„Riedel“ visame pasaulyje garsėja savo vyno taurėmis bei dekanteriais, kuriuos naudoja žinomiausi pasaulio restoranai ir vyninės, vertina profesionalūs someljė

„PROMO Cash & Carry“ indų skyriuje rasite ne tik įprastų, bet ir rankų darbo „Riedel“ taurių, kurios itin populiarios mūsų šalyje: klientai jomis papildo ne tik restoranų stalo reikmenų asortimentą, bet ir asmenines kolekcijas, renkasi šias originalias taures proginėms dovanoms ir kt.

Stölzle

„Stölzle“ jau daugiau nei 130 metų (nuo 1889-ųjų) garsėja stiklo gamybos menu, naudojant Lužicos regiono smėlį. Šio gamintojo dirbiniai pasižymi geru kainos ir kokybės santykiu, išsiskiria inovatyvumu: nors gaminamos automatinėmis mašinomis, tačiau „Stölzle“ labai primena rankų darbo taures.

„Stölzle“ kolekcija „Manhatan“ / „Club“ laimėjo tarptautinį meistriškumo apdovanojimą baro reikmenų (Award of Excellence for Barware) kategorijoje

Jas darant, visiškai nenaudojama švino, tačiau, nepaisant to, šios taurės išsiskiria krištolo skaidrumu ir skambesiu. Šios krištolinės modernaus dizaino taurės tinkamos naudoti tiek namuose, tiek maitinimo įstaigų kasdieniame darbe. Itin platus skirtingų taurių kolekcijų pasirinkimas.

Stalo įrankiai

Mepra

Kalbant apie stalo įrankius, būtina paminėti italų gamintoją „Mepra“, kuris gana drąsiai, bet veikiausiai teisėtai save įvardija kaip stalo įrankių „ferarį“. Įmonė įkurta 1947 m., tačiau Prandelli šeimos verslo istorija prasidėjo kur kas anksčiau. Pirmąją gamyklą Italijoje pastatė trys broliai Prandelli: Bortolo, Francesco ir Giovanbattista. Na, o 1947 m. trys Giovanbattistos sūnūs – Pietro, Felice ir Giacomo – įkūrė „Mepra“ („Metallurgica Prandelli“).

Praėjusio amžiaus pabaigoje, siekdama pateisinti įnoringiausių klientų lūkesčius, „Mepra“ sukūrė bendradarbiavimo tinklą su įtakingiausiais ir talentingiausiais dizaineriais, įskaitant Angelo Mangiarotti ir daugelį kitų.

Plačios „Mepra“ stalo įrankių padengimo galimybės leidžia pritaikyti juos prie bet kokio stiliaus serviruotės

„Mepra“ kiekvieną įrankį ar stalo aksesuarą gali paversti auksiniu, vintažiniu, sidabriniu, vaivorykštiniu, matiniu, sendintu ir kt., nes spalvų paletė ir įrankių padengimo galimybės itin plačios. Klientui pageidaujant, siūlomos įvairios graviravimo galimybės – ant įrankių gali būti išgraviruotos net smulkiausios detalės, simboliai, logotipai, užrašai. Tad šio gamintojo dėka galite turėti individualaus, tik jums pritaikyto dizaino ir jūsų kavinės, restorano, viešbučio ar kt. identitetą atspindinčius stalo įrankius.

Geriausiais pasaulyje pripažinti – jau ir Lietuvoje

Siekdama žengti koja kojon su pasaulinėmis tendencijomis bei Lietuvos vartotojams pasiūlyti tai, kas šiuo metu pasaulyje yra geriausia, „PROMO Cash & Carry“ indų skyriuje pristato ir geriausiųjų titulus pelniusius stalo reikmenis. Štai tarp kasmet vykstančių Stalo reikmenų tarptautinio inovacijų meistriškumo apdovanojimų (TableWare International Awards of Excellence) 2021 m. nugalėtojų pateko ir trys minėti gamintojai: „Rosenthal“, „Riedel“ ir „Stölzle“. Visus indus „nugalėtojus“ rasite užsukę į „PROMO Cash & Carry“ indų skyrių.

„Rosenthal“ kolekcija „Velvet“ laimėjo indų kategorijoje (Award of Excellence for Fine Dinnerware). Ši kolekcija išsiskiria tuo, kad, priklausomai nuo šviesos kritimo kampo, indai mirga skirtingomis spalvomis, kurios mainosi ir vilnija tarsi aksomas. Pagaminta be kadmio ir švino.

„Stölzle“ kolekcija „Manhatan“ / „Club“ laimėjo tarptautinį meistriškumo apdovanojimą baro reikmenų (Award of Excellence for Barware) kategorijoje. Kolekcija yra 100 proc. be švino. Taurės tinka viskiui, brendžiui, alui, sultims, vandeniui ir kokteiliams. Jos labai atsparios dūžiams, todėl apjungia patvarumą ir eleganciją.

„Riedel“ taurės „Winewings“ laimėjo stiklo dirbinių (Award of Excellence for Fine Glassware) kategorijoje. Tai plačios plokščiadugnės taurės, savo forma primenančios orlaivio sparną ir visai nutolusios nuo tradicinės kiaušinio formos. Kolekciją sudaro 7 skirtingos taurės, pritaikytos populiariausių vynuogių veislių vynui: Cabernet Sauvignon, Pinot Noir, Syrah / Shiraz, Riesling, Chardonnay, Sauvignon Blanc ir šampanui. Priklausomai nuo veislės, skiriasi taurių gylis, plotis ir kt. Maža to, „Winewings“ dizainas suteikia joms ne tik taurės, bet ir dekanterio funkciją.

„Riedel“ taurės „Winewings“ laimėjo stiklo dirbinių (Award of Excellence for Fine Glassware) kategorijoje

Šiuose apdovanojimuose 10-osios kartos Riedelių šeimos atstovas Georgas Riedelis, turintis net 48-erių metų patirtį versle, pagerbtas apdovanojimu už viso gyvenimo nuopelnus. Jo, kaip ir visos Riedelių šeimos indėlis tobulinant vyno taures ir suteikiant joms būtent tokią formą, kokią esame įpratę matyti šiandien, yra be galo reikšmingas. G. Riedelis prisidėjo ir kuriant naująją „Winewings“ kolekciją.

„Gastro Studija“

Siekiant geriau suprasti klientų poreikius bei rinkos tendencijas, „PROMO Cash & Carry“ parduotuvėse Kaune ir Vilniuje įkurtos „Gastro Studijos“. Tai unikali HORECA profesionalams pritaikyta erdvė, kurioje kartu su „PROMO Food Service“ specialistų komanda organizuojamos žinomų Europos šefų meistrystės pamokos (Master Class); rengiami produktų pristatymai ir bandymai (Workshop); pateikiamos kulinarinės ir konditerinės idėjos; klientams padedama susipažinti su plačiu „PROMO Food Service“ išskirtinių produktų asortimentu. Beje, „PROMO Food Service“ ne tik siūlo platų įvairių produktų, kurių galima įsigyti fizinėse „PROMO Cash & Carry“ parduotuvėse, asortimentą, bet ir teikia profesionalias konsultacijas skirtingo pobūdžio maitinimo įstaigoms, suteikia galimybę įsigyti profesionalią įrangą. Prekės pristatomos vos per 24 val. į pasirinktą vietą, užsakymai priimami internetu, per vadybininką arba naudojantis skambučių centru.

Visgi, nors „Gastro Studija“ sukurta profesionalų, ji skirta ne tik jiems. Čia galima rengti pristatymus, seminarus, gaminti, degustuoti, pramogauti ir net švęsti. Erdvę įmanoma pritaikyti tiek virtuvės profesionalams, tiek maisto, gėrimų gurmanams bei mėgėjams, norintiems tobulinti savo įgūdžius ar žinias. „Gastro Studija“ suskirstyta į atskiras zonas, kurias galima išnaudoti pagal savo poreikius: čia įkurta profesionali virtuvės zona su visa reikiama įranga; baro zona su profesionaliu kavos aparatu, pritaikyta ruošti kavos bei kokteilių ir kitų gėrimų pristatymus; renginio dalyvių zona, talpinanti iki 60 žmonių arba prie atskirų staliukų iki 40 žmonių; serviravimo zona, kurią galima išnaudoti produktų prezentacijai. Be to, iš anksto susitarus, renginį galima nufilmuoti ir sumontuoti vaizdo įrašą. Tad laukiame atvykstant – ragauti, sužinoti ar švęsti!

***

Daugiau informacijos:www.cashcarry.lt.

Kristina Noreikienė

Kristina Noreikienė

Straipsnių autorė

 

Su „Geru skoniu“ bendradarbiauju jau nuo 2004 metų. Per tuos daugiau nei dešimtį metų keitėmės abu – ir žurnalas, ir aš ☺ Augome, tobulėjome, subrendome ir… tapome neatskiriama vienas kito dalimi.
Mano straipsnių temos – interjerai, restoranų, viešbučių pristatymai, asmenybės, porceliano istorija, dizainas / mada, papuošalai, parodų apžvalgos, baldai, indai; kava, kokteiliai ir daugelis kitų.