
Artėjant vasaros sezonui, kai visi nekantraudami planuoja keliones, „Gero skonio“ klubas subūrė savo bičiulius gurmaniškam vakarui pajūryje. Gegužės 8-ąją, ketvirtadienį, svečiai rinkosi į atsinaujinusio viešbučio „Mercure Palanga Vanagupe Resort“ restoraną „Vanagupė“. Šis susitikimas pažymėjo ne tik artėjančią vasarą, bet ir suteikė galimybę susipažinti su atsinaujinusiu viešbučiu, kuris neseniai prisijungė prie tarptautinio tinklo.
„Gero skonio“ klubas, inicijuotas žurnalo „Geras skonis“, jau daug metų suburia gurmanus į nepamirštamas vakarienes įvairiose Lietuvos vietovėse. Šie susitikimai kupini ne tik gurmaniškų atradimų, bet ir suteikia galimybę užmegzti naujas pažintis, pasidalinti žiniomis bei iš pirmų lūpų išgirsti gastronomijos pasaulio naujienas. Klubo susitikimai kaskart vyksta unikalioje vietoje, o svečiai ragauja specialiai ruoštus patiekalus, kurių nėra įprastame restorano meniu.
Ketvirtadienio viešnagė Palangoje vakarienės dalyviams dovanojo progą savo akimis išvysti, kaip pasikeitė vienas žymiausių kurorto viešbučių, dvidešimt metų pažinotas kaip viešbutis „Vanagupė“ Konferencijų & SPA centras. Šis viešbutis dabar vadinamas „Mercure Palanga Vanagupe Resort“, o pavadinimo pokytis žymi faktą, jog jis prisijungė prie tarptautinio „Accor“ tinklo ir tapo trečiuoju „Mercure“ prekės ženklo objektu Lietuvoje. Po rekonstrukcijos įvyko ir erdvių transformacija. „Gero skonio“ klubo nariai turėjo galimybę ne tik pavakarieniauti restorane, bet ir, pakviesti viešbučio direktorės Giedrės Rudienės, apžiūrėti visą svetingumu ir prabanga garsėjantį objektą.
Vieta, kur vyksta „Gero skonio“ klubo susitikimai itin svarbi, tačiau nemažiau svarbūs ir vakarienių partneriai, užtikrinantys, kad restorano komanda galės dirbti su aukščiausios kokybės produktais, o patiekalus lydės prie jų derantys gėrimai.
Talentingas restorano „Vanagupė“ šefas Paulius Satkauskas su komanda vakaro meniu patiekalus kūrė iš geriausių ingredientų. Ištikimas „Gero skonio“ klubo partneris bendrovė „Baltic Larus“ tiekė aukščiausios kokybės mėsą – antieną, triušieną bei jautieną. Kokia gi mėsa yra kokybiška bei apie 2 bendrovės valdomus mažmeninės prekybos prekės ženklus – „Lapino puota“ ir „Kitchen Me“ – svečiams papasakojo įmonės rinkodaros direktorė Rūta Burdzilauskaitė. „Nestle Professional“, atstovauta komercijos direktoriaus Ramūno Dargužo, šįsyk pristatė ne tik vegetariškų patiekalų ingredientus iš „Garden Gourmet“ linijos, bet ir tradicinės italų virtuvės įkvėptą prekės ženklą „Buitoni“ bei daugeliui pažįstamą „Kit Kat“. Būtent su pastarojo pavadinimo skanėstais virtuvės šefas džiazavo kurdamas vakaro desertą.
Bendrovė „Mineraliniai vandenys“ pasirūpino vakarienės metu tiektais vynais – kruopščiai atrinktais, kad pagal visas savybes geriausiai padėtų atskleisti ir papildytų patiekalų skonį. „Coca-Cola HBC“ vaišino svečius klasikinių stipriųjų gėrimų bei „Coca-Cola“ kokteiliais – jie puikiai tiko tiek susitikimui prasidedant, tiek jam finišuojant.
Vakaras prasidėjo aperityvu – alkoholiniu kokteiliu su „Coca-Cola“, pažadinusiu skonio receptorius gurmaniškoms patirtims. Pirmasis patiekalas – antienos kapotinis su sūdytu kiaušinio tryniu, pomidorais ir namine duona – derintas su ispanišku putojančiu vynu Cava. Toliau sekė „Garden Gourmet“ burokėlių falafeliai su citrininiu tahini padažu, lydėti lengvo, vaisiško baltojo vyno iš kelių rūšių vynuogių.
Po vegetariško užkandžio svečiai mėgavosi troškinta triušiena su makaronais bei baltojo vyno ir grietinėlės padažu. Po to ant stalų atkeliavo pagrindinis patiekalas, tapęs puikia aliuzija į vasarą – jautienos išpjovos šašlykas su daržovėmis ir jogurtiniu padažu, lydėtas rubino spalvos vyno, kvepėjusio uogomis ir gėlėmis. Vakarienės kulminacija tapo desertas: graikinio jogurto ir medaus pyragėlis su „Kit Kat“ kremu bei pabarstukais, patiektas su vasarišku kokteiliu. Kaip visada, „Gero skonio“ klubo vakarienėse svečiai rinko labiausiai patikusį derinį. Šįkart juo tapo antienos kapotinio ir putojančio vyno duetas, nuo jo nedaug atsiliko desertas, derintas su kokteiliu.
Be patiekalų ragavimo, smagių pašnekesių ir intriguojančių viktorinų, apdovanojusių prizais, vakarienės svečiams pirmiesiems anonsuotas ir būsimas žurnalo „Geras skonis“ numeris. Jis skaitytojus pasieks birželio pradžioje ir dovanos daugybę įdomių straipsnių apie šių metų gastronomines tendencijas, pažinčių su patyrusiais ir naujais talentais bei orientyrų, kokias vietas aplankyti šiltuoju metų laiku.
Kaip atsisveikindami po vakarienės „Mercure Palanga Vanagupe Resort“ kalbėjo svečiai, laukia dar viena intriguojanti vasara, kuri atneš kelionių, smagių vakarienių ir naujų maisto patirčių. Žurnalas „Geras skonis“ ir jo įsteigtas klubas taip pat planuoja tapti šio veiksmo dalimi.