Vilma ir Margarita

Šios beletristikos dėka, kurią žemiau skaitysite, restonalizė pastaraisiais metais įgyvendino/padėjo vykti šiems procesams:

– Sukurti/atpažinti savo konceptualumą;
– Įkvėpti, įgalinti darbuotojų įsitraukimą;
– Kurti mokymus personalui ir jų vadovams;
– Sutaupyti mokesčius, optimizuojant procesų valdymo būdus;
– Efektyviai išnaudoti esamus resursus;
– Įrangos naudingumo klausimai, sprendimai;
– Sklandus visų procesų suderinamumas.

Sukamės aptarnavimo srityje jau link 20 metų. Įvairios patirtys, situacijos dar stebina ir džiugina kasdieną.
Kurdamos naujas mokymų programas, sutinkame vis naujų temų ir vietų, kur galime pasitarnauti, nes…

Aptarnavimas – tai gyvenimas!

Apibrėžimas sako jog tai yra veiksmas, kurio pagalba padedame kitam. Ar tai būtų fizinis veiksmas, ar netiesioginio kontakto paslauga.
Taigi tokiu atveju galime teigti, jog visi atliekame šią funkciją – aptarnaujame. Praktiškai nuo gimimo esame aptarnavimo atstovai. Savo pirma šypsena, sukeliame nepakartojamą džiaugsmą tėvams, padedame draugui surasti pamestą kamuolį, slaugome sergantį, padedame kitam to prireikus. Tai taip artima visiems, o kartu ir tolima, primiršta…

Maitinimo/aptarnavimo verslas yra apie tai. Tai didelis gyvas organizmas, kuris susideda iš daug atskirų, skirtingai veikiančių organizmų. Jų susijungimas sukuria vienaip ar kitaip veikiantį mechanizmą. Kaip veikia tas mechanizmas, priklauso nuo labai daug faktorių. Bet pagrindinis, žinoma, žmonės. Kiekvienas turime savo gyvenimą, savo įsitikinimus, patirtis. Susijungę keli ar daugiau gyvenimų kuria bendrą taką, eina vieno tikslo link. O kas jeigu eina vienu taku, bet tikslas visų ne tas pats? Pagrindinė aptarnavime dirbančių, ar valdančių šį verslą užduotis, išanalizuoti bendrakeleivius ir galimybę keliauti kartu.

Gera komanda yra kaip tarpusavyje derantys ingredientai, garantuojantys gerą skonį, sėkmę versle.

Pastaraisiais metais vyksta didžiuliai pokyčiai, kuriuos suformavo pasaulinio masto įvykiai. Pandemija, karas, kartos, kurios žengė į suaugusiųjų gyvenimą būtent šiuo laikotarpiu, pasikeitę įpročiai… Tai keičia esminius aptarnavimo standartus, visą
kultūrą.

Taip pat turime technologijų amžių, jos taip sparčiai vystosi, jog pamirštame gyvo bendravimo, kontakto pamatus. Kad ir kaip keičiasi mūsų pasaulis, žmonės, tikime bei norime priminti ir įgalinti vis tik prigimtinę aptarnavimo paskirtį. Kur žvilgsnis, kūno kalba, žodis, rūpestis kitu suteikia prasmę. Tai žmogiškumas, o ne qr kodas, kuris nepalieka jokios išliekamosios vertės.

Sustok akimirka žavinga! Dar vis esame žmonės, nors online režimas suteikia daug patogumų, privalome kontaktuoti mūsų duotais gebėjimais, jutimais. Deja dabar to mokinamės iš naujo ir visa komunikacija transformuojasi į daug sudėtingesnius procesus, tam kad visi veiktume kaip bendras mechanizmas. Tam kad suprastume vienas kitą ir mokėtume būti kartu. Mums pasiekiama visa informacija, turime daug žinių, patirčių ir galimybių. Kviečiame kartu studijuoti, pažinti iš naujo ir ugdyti inovatyvią, tačiau prisimenant pradinę, aptarnavimo kultūrą. Ji graži ir turtinga!

Turite klausimų, galvojate apie konsultaciją?

Susisiekite su mumis ir nustebsite, kiek galime vieni kitiems „pasitarnauti“

info@restonalize.lt

Sekite mūsų kasdienybę instagramo paskyroje – restonalize