Turbūt nėra kito tokio maisto produkto, kuris šitaip žadintų mūsų geras emocijas, nei gabaliukas kokybiško juodojo šokolado. Vien pats žodis „šokoladas“ kelia šypseną ir, pasirodo, ne veltui – mokslininkai nustatė, kad juodojo šokolado vartojimas skatina laimės hormonu vadinamo endorfino gamybą, todėl smaližiavimas ne tik sukelia malonumo jausmą, bet ir padeda kovoti su stresu. Taigi gaminantys šokoladą yra tikrieji laimės kalviai, o juk didžiausia žmogaus dorybė – padaryti kitą žmogų laimingą! Būtent toks yra lietuviško šokolado kūrėjų bei gamintojų „Choco Group“ tikslas – kurti skanius ir sveikus produktus, pasakojančius unikalias skonio istorijas.
2015 m. Kauno rajone šokolado gamybą pradėjusi įmonė „Choco Group“ nuo pat pradžių visą dėmesį sutelkė į kakavos ir šokolado pusgaminių, taip pat gatavos produkcijos gamybą verslo klientams, tarp kurių – Lietuvoje gerai žinomų ledų ir varškės sūrelių prekės ženklų gamintojai.
Šiandien įmonės asortimente – daugiau nei 500 skirtingų skirtų gaminių verslo klientams: juodasis, pieninis ar baltasis šokoladas, šokolado gaminiai su įvairiais priedais, kakaviniai gaminiai kepinių, konditerijos gaminių ir ledų gamintojams. Nenuskriausti ir galutiniai vartotojai – jiems skirtos 5 išskirtinio prekės ženklo „Mulate“ kolekcijos.
„Visus produktus gaminame tik iš itin kruopščiai atrinktų ir aukščiausius kokybės standartus atitinkančių ingredientų. Išties konkurencija šokolado rinkoje didelė – šokolado gaminiai konkuruoja ne tik tarpusavyje, bet ir su kitais saldumynais, tad itin svarbu rasti savo vietą bei atsirinkti, kas yra tavo klientas, taip pat nuolat ieškoti naujų skonių ir rinkai siūlyti tik aukščiausios kokybės gaminių“, – pasakoja „Choco Group“ direktorius Vytautas Stankevičius.
Vertybėmis pagrįstas verslas
Pasak įmonės vadovo, „Choco Group“ stiprybė yra kūrybiškumas ir stiprios ambicijos, taip pat modernus ir atsakingas požiūris į klientus, produktus, aplinką bei visuomenę.
Vytautas Stankevičius – „Choco Group“ direktorius
„Mes nesigiriame ilgomis laiko patvirtintomis tradicijomis, nes šokolado rinkai reikia ne vien jų – dabartiniam vartotojui norisi naujų skonių, netradicinių formų ar dizaino sprendimų, tad šokolado gamintojai turi pasiūlyti unikalią patirtį. Itin svarbi pasidarė prekės ženklo misija, o čia mes nedarome jokių kompromisų – mūsų įmonės vertybes atspindi ir gaminama produkcija“, – sako jis.
Pavyzdžiui, vertybe laikoma sveikata, tad šokolado gamintojos produkcijoje naudojama mažiau pridėtinio cukraus arba jo išvis atsisakoma, naudojamos tik natūralios medžiagos. Šokolado gaminiuose nėra glitimo ir sojų. Taip pat kuriami įvairūs ekologiški ir veganiški gaminiai, kurie papildomi vertingais mikroelementais – baltymais, skaidulomis, vitaminais ir t. t.
Pasak V. Stankevičiaus, siekiama, kad šokolado gaminiai turėtų pridėtinę vertę – suteiktų energijos, didesnės koncentracijos arba padėtų nusiraminti, nuteiktų pailsėti, ir naudojami tik natūralūs ingredientai, kurių poveikį patvirtina Tolimųjų ir Vidurio Rytų medicina bei išmintis. Tokia šokolado filosofija dar tik skinasi kelią Europoje, bet jau yra laukiama Japonijoje.
„Mums svarbus ne tik verslo patikimumas, kurį galime matuoti įvairiais sertifikatais ar metodikomis, bet ir tvarumas. Šokolado gamyboje naudojame tik pačių pasigamintą atsinaujinančią energiją, skiriame didelį dėmesį aplinkos ir žmonių apsaugai tiekimo grandinėje, taip pat užtikriname lygias žmogaus teises įmonės viduje, remiame įvairias jaunimo iniciatyvas. Nuo 2023 m. planuojame pereiti prie bioskaidžių pakuočių – mūsų šokolado prekių ženklas bus pirmas Lietuvoje, žengęs tokį rimtą žingsnį maksimalaus tvarumo link“, – vardina V. Stankevičius.
Sąžiningą verslą liudija ir tai, kad „Choco Group“ yra vienintelė Lietuvos šokolado gamintoja, turinti tvaraus verslo ženklą „Rainforest Alliance Certified“ ir „RSPO“.
Atradę savo vietą skonių pasaulyje
Šiandien „Choco Group“ yra gerai žinomo šokolado prekių ženklo „Mulate“ savininkė. Šiuo vardu pavadinti šokoladai pripažinti ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje, o jų kokybė ne kartą įvertinta tarptautiniuose konkursuose. Tarp garsesnių apdovanojimų – „The Academy of Chocolate“ (Londonas, JK) pelnytas aukso medalis, geriausios pradžios įvertinimas „Next Organic Berlin“ (Berlynas, Vokietija) ir bronzos medalis „NW Chocolate Festival“ (Sietlas, JAV).
„Mulate Organic“ yra išskirtinis ekologiško šokolado prekių ženklas, kuriuo pažymėtai produkcijai gaminti naudojame tik geriausios kokybės ingredientus ir rinktines Pietų Amerikos kakavos pupeles. Šio prekių ženklo gaminius sieja du svarbūs kriterijai – mažiau cukraus ir daugiau kakavos“, – pasakoja įmonės vadovas.
Pagrindinę „Mulate Organic“ šokolado plytelių kolekciją sudaro 4 juodojo šokolado ir 3 pieninio šokolado skoniai – nuo sodraus 88 proc. kakavos turinčio šokolado „88“, becukrio šokolado su kanapių baltymais „Cannabis“ iki žaismingojo sezamų pasta dvelkiančio „Tahini“.
Išskirtinis yra „Mulate Premium“ kolekcijos asortimentas – derinami tokie netikėti skoniai, kaip vartotojų „laiko mašina“ vadinamo kramtomosios gumos („Bubble Gum“) ar Kajeno paprikų („Cayenne Pepper“) su baltuoju, pieniniu ir juoduoju šokoladu.
Ypatingų ovacijų sulaukė bendras „Choco Group“ ir Lietuvos nacionalinio operos ir baleto bei muzikinių paveikslų kūrėjų „Aqua Lingua“ socialinis projektas – išskirtinė šokolado kolekcija „Music That You Wish To Hear, See, Taste“ (liet. muzika, kurią norisi girdėti, matyti ir ragauti). Tai šokolado kolekcija, kurią gamindami partneriai sugebėjo sujungti tris pojūčius – garsą, vaizdą ir skonį. Kartu veikdami sukūrė šokolado skonius, kurių charakteris atitinka muzikinius kūrinius, kolekcijos gaminiai apipavidalinti lietuvių menininkų patentuotais ir visame pasaulyje gerai žinomais garso paveikslais.
Tarp naujausių šokolado gamintojos produktų – „Mulate Cut & Go“ kolekcija, vadinama šokoladu „be kaltės jausmo“. Nė gramo cukraus neturintis juodasis ir pieninis šokoladas pasižymi ir išskirtiniu funkcionalumu – sudėtyje yra MCT (vidutinės grandies riebalų), tad šokoladas suteikia energijos ir padeda kontroliuoti svorį, puikiai tinka sportuojantiems ar prisižiūrintiems savo mitybą.
Ypatinga ir „Mulate Bites“ kolekcija – vieno kąsnio šokolado gabalėliai, kuriais ne tik patogu mėgautis, bet ir vaišinti netikėtai užsukusius svečius. Pasak „Choco Group“ vadovo, tokie šokolado gaminiai yra absoliučiai naujas požiūris į šokoladą, leidžiantis atskleisti naujas jo patiekimo bei mėgavimosi formas.
Lietuviškas šokoladas – ne tik Lietuvai
Šiuo metu Lietuvoje parduodama apie 20 proc. visų „Mulate“ gaminių. Likusi dalis eksportuojama į Suomiją, Švediją, Vokietiją, Nyderlandus, Čekiją, Latviją, Estiją, JAV, Kanadą, Taivaną, Singapūrą ir Pietų Korėją.
Naujų idėjų nuolat ieškanti įmonė per mėnesį gali pagaminti iki 300 tonų šokolado ir 600 tūkst. šokolado plytelių. Artimiausi „Choco Group“ planai – nauja „Mulate light“ kolekcija, kurioje bus šokoladų ir šokoladinių kremų be pridėtinio cukraus. Jiems saldumo suteiks specialus augalų skaidulų mišinys.
Be to, Japonijos rinkai kuriama „Mulate Gourmet“ šokolado kolekcija, kurią gaminant nebus naudojamas visiems įprastas cukrus, priedai bus parenkami remiantis Vidurio ir Tolimųjų Rytų kraštų medicina bei išmintimi.
„Darome gerokai daugiau, nei kalbame apie savo darbus. Svarbiausia – tikime tuo, ką darome, skiriame tam daug pastangų ir jausmų. Nesiekiame visiems įtikti, tačiau džiaugiamės kiekviena gera mūsų kliento emocija“, – sako įmonės vadovas.
***
Daugiau informacijos apie „Choco Group“ produktus – www.chocostore.eu ir www.mulate.eu.
©Žurnalas „Geras Skonis“