Nuotraukos šaltinis: https://www.pexels.com/nl-nl/foto/voedsel-eten-restaurant-eetgelegenheid-15761595/

Be jokios abejonės, esminis dalykas, dėl kurio užsukame į restoraną, kavinę ar užkandinę – maistas. Šviežias, kokybiškas, gerai paruoštas, išties skanus maistas – pagrindinė gudrybė, padedanti prisivilioti naujų lankytojų ir išlaikyti esamus. Visgi labai dažnai vien gardaus maisto gali nepakakti: yra ir daugiau niuansų, kurie gali pritraukti žmones arba atvirkščiai – juos atbaidyti. Tad į ką verta atkreipti dėmesį savo maitinimo įstaigoje, kad vėliau nereikėtų gailėtis?

Viskas prasideda nuo aptarnavimo

Įžengę į maitinimo įstaigą, visų pirma susiduriame su aptarnaujančiu personalu – tad visa vartotojo patirtis ir prasideda būtent nuo jo. Tad malonus, profesionalus ir dėmesingas aptarnavimas neabejotinai formuoja teigiamą patirtį, skatina klientus sugrįžti bei rekomenduoti vietą kitiems. Na, o prastas, atmestinis aptarnavimas, pagarbos klientui stoka restoranui ar kavinei gali atsiliepti itin skaudžiai.

O koks tada yra tas kokybiškas aptarnavimas? Žinoma, visų pirma – orientuotas į klientą. Geram aptarnavimui būdingas puikus meniu ir maitinimo įstaigos ypatumų išmanymas bei nuoširdus domėjimasis tuo, ką konkreti vieta siūlo. Juk kaip paprašome padavėjų rekomendacijos, turbūt atsakymas „Pas mus viskas skanu“ nėra tai, ką norime išgirsti, tiesa?

Suprantama, puikiam aptarnavimui taip pat būdingas mandagus bendravimas, greitas ir sklandus užsakymų priėmimas bei pateikimas, gebėjimas prisitaikyti prie skirtingų klientų poreikių, kurti šiltą atmosferą ir profesionaliai spręsti nesklandumus ar konfliktines situacijas.

Norisi grįžti ten, kur patogu

Nepatogiai prisėdus, net ir dieviškai skanus maistas nebeatrodo toks puikus. Tikriausiai pamenate ne vieną atvejį, kai teko išeiti iš maitinimo įstaigos, nes joje nėra galimybių patogiai įsitaisyti visai kompanijai.

Savaime suprantama, visų klientų poreikių šiuo atžvilgiu gali ir nepavykti atliepti. Juk daug kas priklauso nuo turimo ploto, galiausiai ir nuo paties maitinimo įstaigos koncepto. Nepretenzingai užkandinei nebūtinas toks patogumas kaip jaukiai kavinukei. Visgi svečiai nori ne tik skaniai pavalgyti, bet ir patogiai prisėsti, atsipalaiduoti, galbūt nusimesti dienos rūpesčius ir iš tiesų pajusti patogumą. Tad suteikite jiems tokią galimybę.

Nesvarbu, ar jūsų įstaigoje karaliauja baro kėdės, taburetės, foteliai, sėdmaišiai ar gal net masažinė kėdė, šie baldai privalo būti patogūs ir kokybiški, tad pasirūpinkite jais. Nieko nėra labiau erzinančio nei klibanti stalo koja ar įlūžęs fotelis.

Vientisumą ir jaukumą kuriančios interjero detalės

Dekoro elementai yra tarytum maitinimo įstaigos veidas – jie kuria unikalią atmosferą, formuoja visą vietos stilių. Tad pagalvokite, kuo jūsų restoranas, kavinukė ar kita vieta yra ypatinga ir kokie elementai galėtų geriausiai šį išskirtinumą perteikti.

Galbūt tai bus augalų gausa, kviesianti lankytojus į tikrą žaliąjį rojų. Galbūt norėsite kurti menišką atmosferą ir tam pasitelksite nuotraukas, paveikslus, keramiką ar kitus dirbinius. O gal jūsų vieta spinduliuos stilingą minimalizmą.